ВИКОРИСТАННЯ ҐАДЖЕТІВ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
PDF

Ключові слова

ґаджети, англійська мова, зарубіжна література, інтерактивне навчання, дистанційне навчання, цифрові технології, мовна компетентність, комунікативні навички, педагогічні стратегії gadgets, the English language, foreign literature, interactive learning, distance learning, digital technologies, language competence, communication skills, pedagogical strategies

Як цитувати

БЕРЕСТЮК, Л. В., ПАВЛЮК, А. Б., & ШЕЛУДЧЕНКО, С. Б. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ҐАДЖЕТІВ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (3), 33-39. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.3.5

Анотація

Використання ґаджетів сприяє розвитку комунікативних навичок, індивідуалізації навчання та поглибленню знань учнів з англійської мови та зарубіжної літератури. Тому у статті ґаджети розглядаються як засіб навчання в процесі вивчення цих дисциплін. Інтеграція ґаджетів у процес вивчення англійської мови відкриває широкі можливості для покращення якості мовної підготовки учнів. Важливою перевагою є можливість використовувати інтерактивні додатки для навчання граматики, лексики, вимови та інших мовних аспектів. Завдяки сучасним додаткам, учні можуть виконувати вправи з різних мовних тем у зручному для них режимі з можливістю автоматичного оцінювання та аналізу помилок. Це дозволяє значно скоротити час на перевірку завдань та покращити ефективність зворотного зв’язку. Важливою складовою освітнього процесу є вивчення зарубіжної літератури. Використання ґаджетів у цьому контексті також відкриває нові можливості, оскільки це спрощує процес читання і робить його більш інтерактивним та динамічним, й учні можуть скористатися функціями пошуку, виділення важливих уривків, додавання нотаток тощо. Аналіз науково-педагогічної літератури свідчить, що неабияка увага приділяється проблемам використання сучасних технологій у навчальному процесі. Аналізуються можливості інтеграції цифрових технологій у традиційне, змішане та дистанційне навчання. Відзначено переваги, такі як доступ до інтерактивних матеріалів, розвиток мовних та комунікативних навичок, а також можливість індивідуалізації навчального процесу. Обговорюються виклики, пов’язані з використанням технологій, зокрема ризики відволікання учнів та нерівність у доступі до ресурсів. Стаття підкреслює важливість ролі вчителя у впровадженні технологій та формуванні навичок критичного мислення у учнів. Використання ґаджетів у навчанні може значно покращити якість освіти, але вимагає комплексного підходу до навчання, підготовки педагогів та врахування можливих ризиків, пов’язаних з їх використанням.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.3.5
PDF

Посилання

Андрієвська, В. (2006). Інформаційно-комунікаційні технології у професійній діяльності майбутніх учителів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. Серія : № 2 «Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання» (С. 153−157). Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова № 18 (25).

Бойко, Я. (2019) Цифрові технології та їх застосування під час вивчення англійської мови в середній школі. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 3, 13–23.

Власюк, І. (2018). Мобільний телефон – невід’ємна новітня технологія навчання на заняттях іноземної мови. Молодий вчений, 7 (59), 60–63.

Грушковська, О. (2018). Віртуальна реальність у контексті сучасного соціуму. Теоретичні положення соціологічних розвідок, 2, 11–15.

Гурова, О. (2020). Психологічна профілактика кіберзалежності в учнівської молоді. Психологічні технології взаємодії суб’єктів освітнього простору: Методичні рекомендації за науковою редакцією академіка НАПН України С. Д. Максименка (С. 39–43). Київ : Видавничий Дім «Слово».

Ільченко, О., Левицький, А., Журавльова, Л. (2010). Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання: навчальний посібник. Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка.

Шапран, Л. (2006). Дидактичні можливості використання автоматизованих навчальних курсів вивчення іноземних мов. Київ : НУХТ.

Юденкова, О. (2022). Формування інформаційно-цифрової компетентності у здобувачів освіти в контексті діджиталізації професійної освіти. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах диджиталізації суспільства : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф. (С. 585–588).