ЕТИКО-ПОВЕДІНКОВІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
PDF

Ключові слова

віртуальний дискурс, етико-поведінковий аспект, соціальні мережі, іноземна мова за професійним спрямуванням, пізнавальний інтерес. virtual discourse, ethical and behavioral aspect, social networks, foreign language for professional purposes, cognitive interest.

Як цитувати

БРОВКО, К. А., ДУРДАС, А. П., & СОПОВА, Д. О. (2022). ЕТИКО-ПОВЕДІНКОВІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (1), 3-10. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.1

Анотація

У статті охарактеризовано місце та роль етико-поведінкових аспектів впливу соціальних мереж на розвиток пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Виокремлено сукупність особливостей етико-поведінкового аспекту що до розвитку пізнавального інтересу студентів шляхом використання соціальних мереж під час вивчення іноземної мови професійним спрямуванням. Висвітлено зміст навчання іноземній мові за професійним спрямуванням з використанням соціальних мереж. Розкрито сутність ключових понять дослідження «віртуальний дискурс» та «соціальна мережа». Виокремлено позитивні аспекти використання соціальних мереж у підвищенні пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Зосереджено увагу на виокремленні найпопулярніших сучасних соціальних мереж та окреслення можливостей їх використання у контексті навчання студентів іноземної мови за професійним спрямуванням з метою підвищення їх мотивації та пізнавального інтересу. Наведено авторські приклади проведення занять з іноземної мови за професійним спрямуванням із застосування соціальних мережей (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Telegram). Доведено, що проведення вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням з використанням соціальних мереж, сприяє реалізації принципу доступності навчання, зручності, великої інформативності, неформальності навчання, сприятливого емоційного фону, оптимізації освітнього процесу, індивідуального підходу в навчанні, а також створює міцне підґрунтя для активізації пізнавального інтересу студентів, самонавчання і саморозвитку, формування навичок комунікації та кооперації між викладачем та студентом у позааудиторний час, долають будь-які бар’єри в обмеженості доступу до навчання, роблять його нестандартним і цікавим.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.1
PDF

Посилання

Бодненко Д. Использование социальной сети Facebook для обучения будущих журналистов. Науковий вісник інноваційних технологій. 2012. № 1, 29–35.

Бровко К. Гейміфікація як засіб активізації пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови. Інноваційна педагогіка. 2021. 42. С. 213–217. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/42.43

Бужиков Р., Доній В. Social networks as a modern tool of teaching foreign language. Сучасні дослідження з іноземної філології. 2021. Том 19. № 1, 202–210. https://doi.org/10.32782/2617-3921.2021.19.202-210

Гужва О. О. Довідник з академічної доброчесності для школярів. Харків, 2018, ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 66 с.

Івашньова С. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2012. № 2, 15–17.

Калиновський Ю. Ю. Академічна чесність як чинник правового виховання студентської молоді. Гілея. 2017. Вип. 63. С. 477–482. 7. Кисельов М. М. Етика та наука: сфери перетину. Наука. Релігія. Суспільство (№ 2), 2018. С. 30–39.

Карпова О. Сучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021, (47). 179–183.

Козубай І., Плиска В. Актуальність використання соціальної мережі instagram для вивчення англійської мови. 2020. Scientific Collection «InterConf»: INTERNATIONAL FORUM: PROBLEMS AND SCIENTIFIC SOLUTIONS (November 6–8, 2020). С. 355–358.

Кулинич Г. Підходи до навчання в умовах дистанційності та ефективне використання соціальних мереж. Актуальні проблеми навчання іноземних мов в умовах дистанційної освіти. Збірник наукових праць. Ізмаїл : 2021. 106 с. С. 44–45.

Майнаєв Ф. Використання соціальних мереж у on-line-навчанні. Innovative solutions in modern science. 2016. № 2 (2), 1–9.

Мірошниченко А., Шевнюк О. Інстаграм як сучасне освітнє середовище. Мистецтво та освіта. 2020. № 3, 40–45.

Пархоменко Т. С. Плагіат як антропологічний і соціальний феномен. Антропологічні виміри філософських досліджень, 2018. Вип. 14. С. 1–13.

Пінчук О. П. Історико-аналітичний огляд розвитку соціальних мережних технологій і перспектив їх використання у навчанні. Інформаційні технології і засоби навчання. 2015. Т. 48. Вип. 4. С. 14–34.

Тицька Я. «Академічна доброчесність» та «академічна відповідальність» у забезпеченні якості освіти. – Теорія держави і права № 11, 2018 р. – С. 192–195.

Audi J. P. Bato, Marcial D. Students’ attitudes towards the development of an online guidance counseling system. Information Technologies and Learning Tools. 2016. Vol. 56. № 6. P. 40–50.

Durdas A., Kostenko O., & Mostytska L. Modern approaches to teaching foreign languages at French universities. Continuing Professional Education: Theory and Practice. 2021. (2), 86–91. DOI: 10.28925/1609-8595.2021.2.12

Pikhart, Marcel. Human-computer interaction in foreign language learning applications: Applied linguistics viewpoint of mobile learning. In: The 12th International Conference on Ambient Systems, Networks and Technologies (ANT). Amsterdam : Elsevier, 2021.